KREDO zjišťovalo, jak školy komunikují s veřejností

strategie-komunikace
02. březen 2015

Rádi bychom se s Vámi podělili o výsledky průzkumu, kterého se účastnilo přes 40 škol zapojených do IPN KREDO. Experti projektu se v něm zaměřili na to, jak české vysoké školy přistupují ke strategickému řízení komunikace. „Z odpovědí vyplynulo, že školy se zaměřují především na řízení značky, image a na vizuální styl,“ říká Alena Hanzelková, expertka IPN KREDO, která se na průzkumu podílela.

Výzkum, který probíhal během ledna 2015, sbíral názory od širokého spektra pracovníků vysokých škol. V dotaznících odpovídali jak specialisté z řad managementu, kteří strategii komunikace školy tvoří a řídí, tak zaměstnanci oddělení PR, marketingu či interní komunikace, kteří ji realizují.

Mezi závěry průzkumu je zajímavá například skutečnost, že vedle budování image kladou školy ve svých strategiích důraz také na komunikaci vůči specifickým skupinám. „Školy mají jasnou představu, jak komunikovat vůči studentům, Ministerstvu školství a veřejnosti," zdůrazňuje Hanzelková. Na druhou stranu průzkum naznačil, že školy příliš nepracují s určitými typy informací, které jsou standardem v komerčním sektoru, jako s údaji o konkurenci nebo o rozhodování těch, na něž cílí.

Kompletní výsledky průzkumu „Strategie komunikace vysokých škol s veřejností" si můžete prohlédnout v příloze tohoto článku.

 
Dále by vás mohlo zajímat

Struktura webu IPN KREDO

Aktuality

Klíčové aktiviy:
KA 1, KA 2
KA 3, KA 4
KA 5
Mapa stránekKlávesové zkratkyRSS